60 Hari Cabaran Menguruskan Badan


Mendapatkan bentuk badan yang langsing sememangnya suatu isu yang amat berat bagi ramai orang. Malahan saya sendiri menghadapi masalah yang sama. Saya telah menghabiskan ribuan ringgit di salah sebuah pusat pelangsingan selepas terpedaya dengan pujuk rayu perempuan2 cantik disitu. Ingin kelihatan cantikkan, jadilah terpaksalah melabur lebih sikit ditambah pula dengan keinginan saya untuk mendapatkan cahaya mata. Saya jadi lupa diri, akhirnya terjebak. Namun orang kata 'nasi dah jadi bubur' bukan boleh minta balik duit yang telah dibayar. So saya teruskanlah program pelangsingan di pusat tersebut. Namun mengecewakan apabila apa yang saya perolehi tidaklah setimpal dengan apa yang saya bayar dan tempuhi. Saya terpaksa menahan lapar yang amat menyeksakan, menahan rasa seperti dipanggang bila terpaksa dibalut dalam 'hot blanket' dan kesukaran bernafas bila terpaksa duduk di dalam bilik sauna yang panas. Akhirnya saya temui pendekatan yang lebih mudah malah memberi saya pendapatan yang lumayan juga. InsyaALLAH jika diizinkan ALLAH, usaha kita pasti berjaya. Doakanlah kejayaan saya.


Berikut adalah testimoni yang telah menggunakan Dr Diet. Wanita dan lelaki beikut telah membuktikan bahawa mengurangkan berat badan bukannya suatu pengalaman yang menyeksakan tetapi hakikatnya suatu yang sihat dan enak. Dr Diet merupakan satu program pengurusan berat badan yang berkhasiat dan sihat dikilangkan di Amerika. Terbukti berkesan secara klinikal melalui kajian yang dijalankan oleh Universiti Perubatan Johns Hopkins dan Institut Kesihatan Kebangsaan. Ia mengatakan pengurangan berat badan yang selamat tanpa kesan 'yo-yo'.


Chow Chee Hieong-44 Tahun, Cheras HILANG 17KG
Beliau pernah gemuk dan mempunyai perut yang besar. Sebagai seorang yang peka akan kepentingan kesihatan, beliau pernah cuba untuk menurunkan berat badan dengan bersenam dan memanjat gunung. Menaiki cerunam yang mudah saja sudah membuatkan beliau tercungap-cungap. Sepatutnya beliau kurus dengan aktiviti yang beliau laksanakan, bagaimanapun selepas aktiviti tersebut beliau akan makan dalam kuantiti yang lebih banyak kerana lapar dan sekaligus membuatkan beliau rasa bersalah. Melalui program Dr Diet beliau belajar mengira kalori dan mengawal nafsu makan beliau. Kini beliau telah hilang 17 kg dalam tempoh 2 bulan penggunaan.


Lai Mei Foong - 28 Tahun, Setapak Jaya HILANG 10.2kg
'Hai Makcik', itulah teguran dan sapaan yang sering beliau dengar. Beliau begitu takut dengan teguran itu. Apa tidaknya, pada peringkat umur 28 tahun, beliau tidka layak untuk dipanggil makcik tetapi wajah dna tubuh beliau persis kelihatan seperti seorang makcik. Keyakinan diri beliau hampir kosong apabil beliau terpaksa memakai pakaian yang besar dan tidak menarik untuk menutup kegemukan beliau. Malu dengan bentuk tubuh beliau, beliau telah mencuba hampir semuanya untuk mengurangkan berat badan kecuali menyedut lemak (liposuction). Beliau turut menjalani program kecantikan hampir setiap minggu dengan penuh dedikasi dan adakalanya terseksa semata-mata ingin mendapatkan hasil yang baik. Malangnya tidak banyak perubahan yang kelihatan. Beliau tidak berharap dengan Dr Diet pada awal pengambilannya. Tetapi akhirnya selepas penggunaan 2 bulan, beliau begitu terkejut apabila kehilangan 10.2kg malah tiada kesakitan dan kesusahan sepanjang program tersebut.Kini beliau terasa lebih sihat.



Beli 3 kotak Dr Diet 21 sachet percuma 1 Fujita Lactose-S 3 sachet hanya pada harga RM996 shj.


Retail Price (3 box (21s)):
WM- RM 1101.00
EM- RM 1134.00


Perisa:
Swiss Mocha
Vanilla
Swiss Mocha + Vanilla


atau beli 9 kotak Dr Diet 21 sachet percuma 1 Fujita Lactose-S 10 sachet perisa oren + 1 Fujita Lactose-S 3 sachet hanya pada harga RM2988 shj. Ini untuk program 2 bulan-3 bulan bergantung pada cara makan. Boleh buat pembayaran secara ansuran EzyPay @ kredit kad.


Retail Price (9 box (21s)):
WM- RM 3303.00 Ansuran AEON RM249x 12 bln @ kredit kad tanpa interest sehingga 24 bln
EM- RM 3402.00 Ansuran AEON RM 253.50 x 12 bln @ kredit kad tanpa interest sehingga 24 bln

Berminat, sila hubungi 0123731246/ Siti hajar Othman @ 0176018604/ Jamal Hafiez

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trying To Conceive

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers