Air yang terbaik untuk bayi anda? Semestinya air RO Bio PURE

Setiap ibu bapa meningingkan yang terbaik untuk simanja kesayangan mereka. Susu merupakan nutrisi untuk anak anda yang masih bayi atau masih kecil. Ia merupakan sumber bio-ketersediaan yang paling baik untuk kalsium, protein, karbohidrat dan vitamin serta mineral penting demi perkembangan fizikal dan mental yang optimum. Oleh itu ramai ibu bapa yang sanggup melabur demi mendapatkan  susu formula yang telah diperkaya dengan zat dan harganya tidak kurang mahal.


Namun, tahukah anda?? Semua itu hanya sia-sia jika anda masih mencampurkan susu tersebut dengan air yang tercemar. Air yang diperolehi dari pili anda mengandungi bahan cemar yang tidak terkira banyaknya yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar kita. Bahan cemar ini mungkin mempengaruhi perkembangan simanja anda atau membebankan organ mereka yang masih belum matang lantas menjurus kepada komplikasi kesihatan pada masa hadapan.

Oleh yang demikian, anda perlu bertindak segera sebelum semuanya terlambat demi masa depan bayi anda kelak. Jangan kerana rasa was-was anda itu menyebabkan anda menyesal kemudian hari. Bertindaklah dengan bijak kerana saya hanya berkongsi apa yang saya rasakan perlu sebagai seorang saudara sesama insan.  

Jika anda fikir anda mampu memberikan susu badan anda kerana itu sememangnya susu semulajadi terbaik yang ALLAH s.w.t jadikan, mungkin anda perlu fikir semula. ALLAH s.w.t memang menjadikan air susu ibu itu susu yang terbaik, tapi renung-renungkanlah pemakanan ibu masa kini. Adakah memakan junk food, fast food, nutrien yang tidak seimbang dan meminum air yang tercemar itu mampu menghasilkan susu yang baik? Tiada air di dalam dunia ini sehebat air zam zam, tapi di Malaysia kita tidak mampu mendapatkan air zam zam untuk minuman harian kita. Oleh itu, minumlah air yang paling tulen yang bebas daripada bahan cemar. kerana itulah sebaik-baik air yang kita perlukan dalam badan. Dengan Bio Pure InsyaALLAH ia adalah 100% air tulen, memberikan anak anda permulaan yang terbaik dalam kehidupan mereka.






**Promosi Tukar Beli Ken Sigma disambung lagi dari 22/10/2011-17/11/2011. Anda boleh tukar penapis air anda dengan KEN Bio Pure dan penapis air anda akan dibeli dengan harga RM300/RM500/RM600 bergantung kepada KEN yang ingin ditukar. Cepatlah bertindak demi kesejahteraan keluarga.  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trying To Conceive

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers