Sakit Sendi? Ingin Sendi sihat, hidup riang ceria?




Sendi yang sihat bukan sahaja membolehkan kita bergerak dengan bebas, malahan membolehkan kita menikmati hidup yang berkualiti. Degenerasi sendi yang disebabkan oleh sendi yang haus dan lusuh kini dapat dikurangkan dengan penggunaan CELJOY.


Wong Ah Chee - 64 tahun, Selangor
Sudah hampir 7 tahun beliau menghidap sakit sendi dan ketegangan sendi. Malah beliau juga menjadi seorang 'penagih ubat' kerana terlalu kerap mencuba pelbagai jenis ubat yang diberikan oleh doktor. Bagaimanapun tiada satu ubat tersebut mampu membantu beliau memulihkan kesakitan. Beliau sukar untuk berjalan jauh, malah melakukan kerja rumah juga terlalu payah. Selepas mengambil CELJOY selama 10 hari, beliau merasakan kesakitan sendi beliau berkurang dan beliau juga boleh berjalan dengan lebih bebas. Kini beliau bukan sahaja boleh menaiki tangga dengan mudah dan melakukan kerja harian malah yang paling penting beliau mendapatkan kesihatan yang berkualiti dan tidak perlu bergantung kepada ubat-ubatan.


Chong Lai Keong - 45 tahun, Pulau Pinang
Beliau merupakan seorang atlit yang aktif yang pernah mewakili sekolah dalam pelbagai bidang sukan. Bagaimanapun pada tahun 1998 beliau telah diserang dengan penyakit artritis yang memaksa beliau melupakan aktiviti kegemaran seperti badminton dan joging. Untuk kembali sihat, beliau telah mencuba pelbagai jenis makanan tambahan berjenama antarabangsa tetapi beliau masih mendengar bunyi pada sendi-sendi beliau dan merasa kesakitan. Beliau juga telah membelanjakan hampir RM30 ribu untuk kos pembedahan lutut beliau. Doktor telah memasukkan implan besi patella kerana rawannya telah haus. Malangnya doktor tidak memberi sebarang jaminan pembedahan akan berjaya malah beliau terpaksa berehat dan menjalani fisioterapi selama 6 bulan. Beliau juga perlu menjalani pembedahan semula dalam tempoh 10-20 tahun apabila jangka hayat lutut telah lusuh. Nasib menetntukan segalanya. Beliau telah diperkenalkan dengan CELJOY dan setelah mengambil 1/2 botol CELJOY bunyi keriuk pada lutut semakin berkurangan malah kini beliau lebih bertenaga dan kembali aktif seperti dahulunya.



Buatlah pilihan bijak. Janganlah melaburkan wang ringgit yang banyak demi kesihatan yang tidak menjaminkan. Beli CELJOY sekarang dengan hanya RM388/135 kapsul atau RM198/63 kapsul.



Retail Price (135 kapsul):
WM- RM 458.00
EM- RM 468.00



Retail Price (63 kapsul):
WM- RM 234.00
EM- RM 238.00

Berminat, sila hubungi 0123731246/ Siti hajar Othman @ 0176018604/ Jamal Hafiez

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trying To Conceive

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers