Miliki Keajaiban Kulit Cantik dan Kesihatan!

 
Plasma hidup yang dituai daripada pusaran lautan plankton laut dalam menerusi teknologi yang berpaten mengandungi 83 jenis mineral berhablur bio-ketersediaan dan elemen surih.

Komposisi plasma hidup amat sama dengan bendalir luar sel badan manusia. Lebih daripada 2000 kajian telah dikendalikan untuk mengesahkan manfaat pengubatannya menerusi ujian klinikal. Ia telah diguna oleh pakar perubatan di Eropah untuk mempertingkatkan kesihatan melebihi satu abad.

Plasma hidup merupakan penyelesaian yang paling mudah dan efektif setakat ini bagi masalah kulit umum seperti ekzema, psoriasis dan athrepsia.

Athrepsia

Psiorisis


Abdul Rahman - 54 Tahun, Sabah
(Psoriosis Kronik)
Sejak berumur 15 tahun, beliau menderita penyakit psiriosis yang serius.Masalah ini telah membelenggu beliau lebih dari 40 tahun. Beliau telah berusaha mencuba pelbagai jenis rawatan malangnya tiada satu pun yang memberikan kesan. Beliau menjadi seorang yang sangat rendah diri. Pada Oktober 10 Oktober 2009, beliau mula mengambil 7 ampul Plasma Hidup. Selepas 7 hari, keadaan kulit beliau menjadi lebih teruk. Kemudian beliau mula mengurangkan kepada 3 ampul sehari. Beliau turut mengambil produk MRT Elken yang lain. Pada hari ke-8, kulit yang terjangkit mula mengering dan terkupas. Kulit sihat mula tumbuh. Selepas 60 hari, kulit beliau sembuh keseluruhannya. Kini beliau kembali normal setelah lebih 40 tahun menderita penyakit yang mungkin tiada ubatnya.


Ms Lee- 53 Tahun, Singapura
(Asma dan Alergi)
Beliau diserang asma sejak berumur 7 tahun. Boleh dikatakan beliau akan diserang asma setiap minggu ketika beliau bertugas sebagai seorang guru kerana menggunakan kapur semasa mengajar di dalam kelas. Selama 45 tahun beliau telah berusaha mencuba pelbagai cara pengubatan namun tidak membantu. Akhirnya beliau terpaksa bergantung kepada steroid dan menjadikan kulit beliau semakin alergi. Setelah beliau mula mengamalkan pengambilan 1 ampul plasma hidup setiap hari dalam bulan ogos 2009, sebulan kemudiannya beliau dapati keadaan beliau telah 100% diperbaik. Hari ini, serangan asma beliau semakin berkurang.


Shin Tan - 23 Tahun, Singapura
(Masalah Jerawat yang serius)
Beliau menderita maslaah jerawat yang serius sejak berumur 12 tahun. Semasa berusia 13 tahun, beliau mengambil ubat-ubatan untuk mengawal masalah tersebut namun kesannya kurang memuaskan. Beliau juga pernah mengambil antibiotik yang diberikan oleh Pusat Kulit Kebangsaan Singapura selama 1 tahun tetapi masalah beliau tetap tidak dapat diselesaikan. Selepas mengambil 2 ampul plasma hidup setiap hari dan menyemburkan ke muka beliau selama 2 bulan, masalah jerawat beliau diperbaik secara drastik.


Jangan biarkan masalah kulit membelenggu diri anda. Semua masalah akan dapat diatasi sekiranya anda yakin dan tawakal kepada ALLAH. Buatlah pilihan yang bijak. Beli Plasma Hidup (Kington Isotonik) dengan harga RM260/30 ampul.


Retail Price (30 ampuls):
WM- RM 307.00
EM- RM 314.00



Berminat, sila hubungi 0123731246/ Siti hajar Othman @ 0176018604/ Jamal Hafiez

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trying To Conceive

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers