Belajar Buat Cookies

Minggu lepas (sabtu + ahad) aku dipelaweeee oleh ofismate aku Faz join dia belajar wat cookies kat KKBB. Mula-mula niat nak pergi sabtu je, so ahad leh exchange ngn org lain. Tapi disebabkan biskut yang dibuat pada hari sabtu agak kurang memuaskan, aku nekad pergi 2-2 hari...hehehe..projek pecah tanah guna oven baru kesayanganku kat rumah tu terpaksalah ditangguhkan ye sehingga diberitahu kelak...huhuuuuhuuu..
Kat KKBB kitorang diajar untuk buat 4 jenis biskut iaitu :-

  • Milky Cookies
  • True Love Cookies
  • Blue Moon Cookies
  • Short Bread Cookies

Penuh semangat kitorang buat biskut nie. Tapi 3 biskut yang kat atas tu je yang sedap, 1 lagi tu kureeengg..tapi bolelah dari takde. Oleh kerana aku da order 2 jenis biskut dari member opis, so...da genapla 6 jenis kuih raya aku. Nampaknya, ntah bilelah aku nak gunakan oven aku tue... mungkin raya nnt...sebab aku bercita-cita nak buat cheese cake raya nnt..time tulah aku akan guna oven baru..yeyeyeyee...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trying To Conceive

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers