Akhirnya....tercapai gak hajat...

Akhirnya, hajat nak beli oven baru terkabul sudah. Walaupun kecil tapi kira Alhamdulillah.....hujung minggu ni bermulalah projek pecah tanah aku nnt.. hahhaha..tak sabar rasanya nak buat kuih raya...

Inilah rupa mini oven aku tu..hehehe..jadilah, rumah pon bukan besar mana, beli besar2 pun takde ruang nak letak... Ini pon da kira orait. Aku bukan rajin buat kuih bakar2 nie, susah...mengukus tu insyaALLAH.. hehehe..oklah kan??



Kuih apa nak buat dulu nie. Aku ni risau, kadang2 semangat ni sehangat taik ayam jek..cepat benor sejuknya.. harap2 kali ni takla cepat sejuk eh.. :-P

Oklah, nnt da buat kuih aku update lagi....Selamat Hari Raya Semua....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trying To Conceive

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers