Dr Xeniji - Makanan Tambahan Mujarab




Menurut Dr. Shingoro Matsuura, 60% daripada DNA adalah diwarisi manakala 40% adalah dipengaruhi oleh faktor gaya hidup atau persekitaran luaran. Melalui 30 tahun penyelidikan bioteknologi, Dr. Shingoro Matsuura telah membangunkan satu katalis enzim berspektrum luas dari lebih daripada 50 jenis buah-buahan dan sayur-sayuran yang ditapai lebih daripada 1000 hari (3 tahun setengah) untuk melepaskan potensi semula jadi manusia.

Dr-Xeniji bukan sekadar mengandungi nutrien mikro halus dan enzim, malah juga mengandungi enzim ko-faktor dan ko-enzim yang meningkatkan aktiviti enzim-enzim dalam badan demi menggalakkan metabolisme yang mengawal pertumbuhan dan pembangunan di samping memperbaiki paras tenaga, pencernaan, pemulihan selular dan imuniti.

Tempoh penapaian lengkap melebihi 1000 hari memastikan nutrien-nutrien diuraikan sepenuhnya sama seperti proses pencernaan dan penyerapan dalam badan. Kajian klinikal telah dilakukan menggunakan Dr-Xeniji dengan kerjasama beberapa hospital menunjukkan bahawa pengambilannya dapat menggalakkan pertumbuhan dan pembangunan yang sihat, meningkatkan imuniti, melambatkan penuaan pra-matang dan mengurangkan aktiviti radikal bebas serta pertumbuhan abnormal sel dengan merangsang aktiviti enzim dan antioksidan dalam organ.

Oleh sebab Dr-Xeniji dibangunkan khas untuk wanita mengandung, ia adalah sesuai dan selamat untuk sesiapa sahaja, termasuk ibu mengandung, bayi, golongan tua dan sakit. Ia juga telah diuji secara klinikal mampu menurukan kadar gula dalam darah.

Didapati dalam 6 bungkus, 15 bungkus dan 145g jar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Trying To Conceive

Lilypie Trying to Conceive 15 to 80 day cycle tickers